maandag 31 december 2012

Een spetterend 2013!

Hallo allemaal

2012 ligt bijna achter ons. Voor mij was 2012 een jaar met gemengde gevoelens. Het is een jaar waar ik heel veel uit geleerd heb. Ik wil iedereen een spetterend 2013 toewensen. Ik hoop dat iedereen een jaar vol vriendschap, liefde en geluk mag beleven!

Meester Jeremy

maandag 17 december 2012

Feestdagen!

We zitten in de laatste week voor de kerstvakantie. Vorige week en ook deze week zijn heel druk. We moeten veel taken indienen. Ik ben heel blij dat de feestdagen inzicht zijn. De kerstvakantie wordt wel een werkvakantie maar toch is het leuk om thuis te zijn. Ik wil bij deze iedereen een zalige Kerst en een gelukkig Nieuwjaar toewensen! Geniet ervan samen met uw familie!

Meester Jeremy

maandag 10 december 2012

Einde Doe-dagen!

De fameuze doe-dagen, we hebben er zoveel van gesproken. Het is heel snel voorbij gegaan. Op dinsdag 27/11 en donderdag 29/11 heb ik in totaal 5 lessen gegeven. Een les verkeer, een les beeld, een les vertellend voorlezen en twee bewegingsmomenten. Ik ben super tevreden! Iedere les is goed gegaan, de kinderen waren zeer enthousiast en werkten iedere les zeer goed mee! Het einde van de dagen betekende ook het einde van de eerste module op de werkplek. Ik moest ook afscheid nemen van de leerlingen, langs deze weg wil ik alle leerlingen van 3A en juf Asja bedanken voor de zeer goede samenwerking! Bedankt allemaal!

Meester Jeremy