Hallo allemaal
2012 ligt bijna achter ons. Voor mij was 2012 een jaar met gemengde gevoelens. Het is een jaar waar ik heel veel uit geleerd heb. Ik wil iedereen een spetterend 2013 toewensen. Ik hoop dat iedereen een jaar vol vriendschap, liefde en geluk mag beleven!
Meester Jeremy
maandag 31 december 2012
maandag 17 december 2012
Feestdagen!
We zitten in de laatste week voor de kerstvakantie. Vorige week en ook deze week zijn heel druk. We moeten veel taken indienen. Ik ben heel blij dat de feestdagen inzicht zijn. De kerstvakantie wordt wel een werkvakantie maar toch is het leuk om thuis te zijn. Ik wil bij deze iedereen een zalige Kerst en een gelukkig Nieuwjaar toewensen! Geniet ervan samen met uw familie!
Meester Jeremy
Meester Jeremy
maandag 10 december 2012
Einde Doe-dagen!
Meester Jeremy
Abonneren op:
Posts (Atom)