De fameuze doe-dagen, we hebben er zoveel van gesproken. Het is heel snel voorbij gegaan. Op dinsdag 27/11 en donderdag 29/11 heb ik in totaal 5 lessen gegeven. Een les verkeer, een les beeld, een les vertellend voorlezen en twee bewegingsmomenten. Ik ben super tevreden! Iedere les is goed gegaan, de kinderen waren zeer enthousiast en werkten iedere les zeer goed mee! Het einde van de dagen betekende ook het einde van de eerste module op de werkplek. Ik moest ook afscheid nemen van de leerlingen, langs deze weg wil ik alle leerlingen van 3A en juf Asja bedanken voor de zeer goede samenwerking! Bedankt allemaal!
Meester Jeremy
Geen opmerkingen:
Een reactie posten