Meester Jeremy
zaterdag 10 november 2012
Eerste keer voor de klas gestaan!
De oefenmomenten zijn volop aan de gang. Op donderdag 8 november heb ik voor de eerste keer les gegeven aan het derde leerjaar. Ik heb een herhalingsles wiskunde gegeven van de deeltafels van 3, 6 en 9. Natuurlijk was ik stiekem een beetje nerveus. Die ochtend ben ik een halfuur vroeger naar school vertrokken, zo kon ik alles klaarzetten wat nog klaar te zetten was. Eerst hadden de leerlingen een spellingsles van juf Asja, daarna was het mijn beurt. Alles verliep heel goed, de leerlingen werkten goed mee en ik had echt het gevoel dat de leerlingen mij respecteerden. Na de les had ik een positieve evaluatie met mijn mentor. Deze les gaf me moed om mijn volgende oefenmoment met hetzelfde enthousiasme aan te pakken.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten