zaterdag 24 november 2012

Bosklas!

Hallo iedereen

In oktober ben ik met het vijfde leerjaar op bosklas geweest. Onze locatie was het Kluisbos. We verbleven er in Villa Vogelsanck. De kinderen hebben er les gehad, aan sport gedaan maar vooral veel buiten gespeeld. Er was een casino-avond, een roofvogelshow, een boswandeling met een gids... kortom de kinderen hebben zich heel goed geamuseerd. Via de toegevoegde link kan u mijn online-album bekijken waar er foto's in staan van de bosklas.
Veel kijkplezier!

Meester Jeremy

https://picasaweb.google.com/108614642079576388996/InDeKlasVanMeesterJeremy?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten