Hallo iedereen
Op maandag 14 januari is het zover, de start van mijn examens. Ik probeer me zo goed mogelijk voor te bereiden maar het is niet makkelijk. Er zijn verschillende taken die ik nog moet afwerken. Ik ga mijn uiterste best doen om alles op tijd in te dienen. Ik moet toegeven dat ik wat nerveus ben. Ik probeer om al mijn blokvakken vooraf te bekijken zodat ik de leerstof al eens gezien heb. Dit maakt het makkelijker om de leerstof te studeren de dag voor het examen. Ik wil al mijn klasgenoten een goede blok toewensen, ik hoop dat iedereen goede resultaten heeft!
Meester Jeremy
Geen opmerkingen:
Een reactie posten