Hallo iedereen
In het eerste semester stond ik in het 3e leerjaar A bij juf Asja. Na de examens krijg ik een nieuwe klas, namelijk het 4e leerjaar B bij juf Katrijn. Ik heb me goed geamuseerd in het 3e leerjaar en ik zou alle leerlingen willen bedanken om zo goed mee te werken. Juf Asja heeft mij heel goed geholpen met tips die ik kan meenemen om een beter leerkracht te worden. Ik kijk er naar uit om samen te werken met juf Katrijn. Het is voor mij een uitdaging om het vertrouwen van het 4e leerjaar te winnen en zo nog veel toffe lessen te mogen beleven.
Meester Jeremy
Geen opmerkingen:
Een reactie posten