zondag 6 januari 2013

Pietenproject!

Hallo iedereen


Op dinsdag 4 december heb ik samen mijn werkplekcollega's zwarte piet gespeeld in de basisschool van Marke. Het was de eerste maal dat ik zwarte piet gespeeld heb. Ik was de voetbalpiet! Ik vond het supertof om dit te doen. De kinderen waren heel enthousiast en deden super goed mee! We kwamen de klas binnen met een lied: Zwartepietenstyle! Dit lied is een parodie op 'Gangnam Style' van PSY. Het werd gemaakt in Nederland. We vonden dit super gepast en daarom hebben we dit lied gebruikt. We kwamen met dit lied de klas binnen en alle kinderen mochten rechtstaan en mee dansen met ons. Bijna alle kinderen kenden het gepaste dansje van Gangnam Style. Dit maakte het nog leuker omdat iedereen kon meedoen. Wie het lied niet kent of wie er nog eens van wil genieten kan het bekijken op onderstaande link.

Meester Jeremy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten